Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

Φοβερά και τρομερά γεγονότα!!! μία μυθιστορηματική υπόθεση εκτυλίχθηκε τις τελευταίες δύο εβδομάδες στην ελληνική μπλογκόσφαιρα, διαβάστε εδώ!!!


Μία εκπληκτική υπόθεση μυθιστορηματικού χαρακτήρα, εκτυλίχθηκε κυριολεκτικά «εμπρός στα μάτια μας, αλλά και κάτω από την μύτη μας» τις δύο τελευταίες εβδομάδες στην ελληνική μπλογκόσφαιρα.
Θα δούμε ισραηλινές μυστικές υπηρεσίες, ελληνικά blog, Παλαιστίνιους, Ιρανούς και Έλληνες υποστηρικτές τους, χαφιεδισμούς, πράκτορες και πρακτορολογίες, διεθνή συνέδρια στην Τεχεράνη υπό την αιγίδα του Αχμαντινετζάντ, τον ΣΥΝ και τον Αλαβάνο, Χρυσαυγίτες και αστυνομικούς, ελληνικά ακροαριστερά περιοδικά και δημοσιογράφους της Ελευθεροτυπίας, να μπλέκονται σε ένα μοναδικό κουβάρι που μόνο στο Γραικυλιστάν μπορεί να ευδοκιμήσει
Μία συμπαραγωγή της Μεγκουλίνας και του Lupus
η συνέχεια εδώ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

πιστεύω πως μετά από αυτή την απάντηση ότι και να πειτε είναι λίγο...


ο ίδιος ο άνθρωπος που "υπερασπίζεστε" σας ξέχεσε πατόκορφα...

μπορείς να διαγράψεις τα σχόλια μου αν θες...αλλά αν διαγράψεις το μνμ του θα είναι ...ΑΝανδρο...

--------
--------


Επειδή πολλά γράφτηκαν, μεταξύ των οποίων και πολλές ανακρίβειες, αποφάσισα να παρέμβω για πρώτη φορά στο φόρουμ αυτό - και τονίζω το "για πρώτη φορά", επειδή πληροφορήθηκα από το "αμπεμπαμπλομ" οτι έχουν επανειλλημένα δημοσιευτεί κείμενα με το όνομά μου εδω μέσα - κείμενα που έγραψα εγώ αλλά δεν τα έβαλα στο φόρουμ. Πιθανά και κείμενα που δεν έγραψα εγώ.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

α) Έγινε το συνέδριο;
Ναι, φυσικά και έγινε το συνέδριο στην Τεχεράνη. Στο οποίο, βεβαίως, συμμετείχα. Παρεμπιπτόντως, το συνέδριο ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον. Την επόμενη φορά, σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να έρθετε και εσείς. Έκανε πολύ κρύο πάντως.

β) Γιατί συμμετείχα;
Φυσικά δεν πρόκειται να απολογηθώ σε οποιονδήποτε νεο-ναζί σαρονάκι, με όποιο προχωπείο και αν εμφανίζεται, για τις ιδέες μου και την πολιτική μου δράση.

γ) Τι θα γίνει τώρα που με αποκάλυψε ο αστυνόμος Σαΐνης;
Ηρεμήστε, δε χρειάζονται υστερίες. Ουδέποτε, στα χρόνια που ασχολούμαι με την πολιτική, έκρυψα τις ιδέες μου ή τη δράση μου. Ούτε βέβαια ζήτησα από κανέναν να "πράξει τα δέοντα" για λογαριασμό μου. Όταν συμμετέχεις σε μία δημόσια εκδήλωση, είναι αυτονόητο οτι αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου - αλλοιώς κάθεσαι σπίτι σου. Επομένως δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις σχετικές αναφορές σε νεοταξίτικα μπλογκ. Αν θέλουν να ανοίξει συζήτηση για το ζήτημα του "ολοκαυτώματος", του συνεδρίου, του Ιράν γενικότερα (ή των ομοφυλόφιλων και των κτηνοβατών, στους οποίους κάνει νύξη αλλά δε βάζει λινκ ο αμπεμπαμπλόμης - γιατί άραγε;) δεν έχω καμμία μα καμμία αντίρρηση. Δε θα είναι οι νεοταξίτες - σαρονάκια που θα βγούν κερδισμένοι από μια τέτοια συζήτηση. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός οτι όπου μπορέσαν, την έχουν θέσει εκτός νόμου - πράγμα που προσπαθούν να κάνουν και εδώ.

Το συνέδριο της Τεχεράνης δεν έγινε για να περάσει στο ντούκου. Τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες έκαναν ότι μπορούσαν για να το δημοσιοποιήσουν. Αν μερικά σαρονάκια νομίζουν οτι τα βολεύει να βοηθήσουν στην προσπάθεια αυτή, τόσο το καλύτερο.

Οι κορώνες περί "μυστικών υπηρεσιών που παρακολουθούν Έλληνες πολίτες" είναι το λιγότερο γελοίες. Τι περίμεναν δηλαδή, να ζητάει η Μοσάντ διαβατήριο για να αποφασίσει αν θα σε φακελώσει; Ή φαντάζονται οτι αυτοί που συμμετείχαν στο συνέδριο - το οποίο καλύφθηκε εκτενώς από τον Ιρανικό τύπο και την τηλεόραση - το έκαναν στη ζούλα; Ή μήπως φαντάζονται οτι εγώ προσωπικά ήθελα να κρατήσω μυστική την ταυτότητά μου, και κατα λάθος έδωσα το πραγματικό μου όνομα στο συνέδριο; Ή οτι ήθελα να κρατήσω μυστική τη σχέση μου με το ψευδώνυμο "Αμπού Νικόλα αλ Γιουνάνι", και κατα λάθος υπέγραψα με αυτό το κείμενο που δημοσιεύτηκε στο site του AAARGH, τόσο στα Αγγλικά όσο και στα Ελληνικά; (και μία σημείωση εδώ: το σαΐνι ο αμπεμπαμπλόμης ή αυτοί που του έδωσαν τις πληροφορίες συνεπέρανε οτι Alfonso Pengas=Abu Nicola al Yunani επειδή είμουνα ο μόνος Έλληνας που συμμετείχε στο συνέδριο. Και είναι και περήφανος για το λαυράκι του. Αν έψαχνε λίγο πιο σοβαρά, θα έβρισκε το πρόγραμμα των ομιλητών του συνεδρίου, δημοσιευμένο σε 3 τουλάχιστον γλώσσες, στο οποίο φαίνεται οτι η παρέμβαση του "Alfonso Pengas" είχε θέμα "the geopolitical environment of the holocaust myth" - το ίδιο με το δημοσιευμένο στο AAARGH - και αλλού - κείμενο της ομιλίας μου. Δεν χρειάζονται δηλαδή συνειρμοί και υποθέσεις, είχα φροντίσει ωστε να είναι το πράγμα Ηλίου φαεινότερον).

Και τι να πεί κανείς για το ανεκδιήγητο "«καρφώνουν» (δημοσίευση φωτογραφιών», και ονόματα) αγωνιστές της επαναστατικής Αριστεράς, με χρόνια θητεία στο εργατικό κίνημα." Ένας αγωνιστής της Αριστεράς, και μάλιστα της επαναστατικής, με χρόνια θητεία μάλιστα, το μόνο που δε φοβάται είναι το να μη δημοσιευτεί το όνομά του και η φωτογραφία του. Αυτοί που τα χρειάζονται, τα έχουν σίγουρα καταχωρισμένα από πολύ καιρό, δε χρειάζονται τον υπερβάλλοντα ζήλο κάποιου Σαΐνη για να τα μάθουν.

δ) Και η Μοσάντ;
Το περιβόητο "site των μυστικών υπηρεσιών", μάλλον αποτέλεσμα ιδιωτικής πρωτοβουλίας είναι. Στην αντίθετη περίπτωση, στόχο έχει μάλλον να θολώσει τα νερά - εκτός και αν τα πρακτόρια της Μοσάντ είναι κωλοθεσάκηδες-ϋπαλληλίσκοι της πεντάρας. Η εν λόγω σελίδα:

- χρησιμοποιεί στοιχεία που προέρχονται από δημόσιες πηγές (ιστοσελίδες του ινστιτούτου που διοργάνωσε το συνέδριο και των συμμετεχόντων σε αυτό). Αν μας φωτογράφησαν και πράκτορες της μοσάντ (το πιθανότερο) τις φωτογραφίες τους τις επεσύναψαν στα ραπόρτα προς την υπηρεσία τους, δεν τις έβγαλαν στο Internet. Αυτοί δρούν μυστικά. Εμείς είμαστε που δρούμε κάτω από άπλετο φως.

- βρίθει λαθών και ανακριβειών (το μικρότερο από τα οποία είναι το ορθογραφικό λάθος στο όνομά μου, για το οποίο ευθύνονται οι Ιρανοί διοργανωτές και το Αραβικό αλφάβητο, και το οποίο ανεπιτυχώς ανέλαβε να διορθώσει ο Μαριο/Θύμιος). Πολλοί από τους φερόμενους στη σελίδα αυτή σαν συμμετέχοντες, για παράδειγμα, για διάφορους λόγους δεν παρέστησαν στο συνέδριο (μέχρι και του "καλού σιωνιστή" Φινκελστάΐν το όνομα είχαν στην αρχή, και γέλασε το παρδαλό κατσίκι). Άλλων, που δεν δημοσίευσαν οι συμμετέχοντες φωτογραφίες τους, βρήκαν οι "ιντελλιτζενς-Σαΐνηδες" από το Ιντερνετ κάτι φωτό που τραβήχτηκαν πριν φτιαχτεί η λάσπη. Αυτό ισχύει και για τον Ιρανό καθηγητή που μάλλον αγαστές σχέσεις έχει με τη Μοσάντ ή τους εταίρους της - αλλά οι Σαΐνηδες προφανώς δεν το γνώριζαν.

ε) Και με τη φωτογραφία, τι παίζει;
Εδώ είναι το μόνο πρόβλημα που έχω με τους νεοναζίσκους-σαρονάκια του αμπεμπαμπλομ. Η φωτογραφία μου που έβαλαν δεν είναι ιδιαίτερα καλή. Είναι θαμπή, είναι και τα μαλλιά μου "κάπως". Και σε αυτό βέβαια δε φταίνε αυτοί. Αν θέλουν, πάντως, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μου για να τους στείλω καλύτερη.

στ) Ρεσάλτο μορτάλε
Πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα έχω με τον Μάριο/Θύμιο/Ροβεσπιέρο και τις ανακρίβειες που διαδίδει - παριστάνοντας οτι με υπερασπίζεται:
Όπως πολύ καλά γνωρίζει, δεν είμαι ούτε "φίλος", ούτε βέβαια "συντελεστής" του ρεσάλτου του. Είναι γεγονός οτι στο παρελθόν - πρίν το ρεσάλτο του - για ένα διάστημα συενργαζόταν πολιτικά με εμένα και τους συντρόφους μου. Από τη στιγμή που έκανε το ρεσάλτο όμως, άρχισε να κάνει και νερά με αποτέλεσμα να διακοπούν πολύ γρήγορα οι σχέσεις μαζί του. Κάποια στιγμή του δώσαμε - μετά από παράκλησή του - μια δεύτερη ευκαιρία. Του δώσαμε μερικά κείμενα. Γρήγορα όμως διαπιστώσαμε οτι ο δρόμος που έχει πάρει είναι χωρίς επιστροφή και οτι είχε ήδη πάει πολύ, μα πάρα πολύ μακριά. Διακόψαμε από τότε κάθε είδους σχέσεις μαζί του - τόσο πολιτικές όσο και προσωπικές. Τόσο εγώ όσο και οι σύντροφοί μου δεν έχουμε, ούτε μπορούμε να έχουμε, σχέσεις άμεσες ή έμμεσες με τη ΣΦΕΒΑ, τους Καρατζαφέρηδες, τους Ζουρνατζήδες κλπ (ούτε βέβαια με τους Σκυφτούληδες ή τους Βήχους). Και τα περί "ευρέως μετώπου χάριν των κοινών εθνικών στόχων" είναι κατάλληλα μόνο για στάχτη στα μάτια. Κανέναν κοινό αγώνα για εθνικά ζητήματα δε μπορείς να κάνεις με αυτούς που πούλησαν την Κύπρο, τους πολιτικούς κληρονόμους των ταγματασφαλιτών.

Αποτέλεσμα αυτού είναι οτι όταν ξεκίνησε το thread αυτό, δεν είχε το κουράγιο να επικοινωνήσει ο ίδιος μαζί μου, και με ειδοποίησε μέσω κοινού φίλου. Λίγο περίεργη στάση αυτή προς έναν "φίλο" και "συντελεστή" του εντύπου του, δε νομίζετε; Και δεν είναι περίεργο να μαθαίνει από τους εχθρούς του, και μετά από έναν και πλέον χρόνο, τις δραστηριότητες του "φίλου" και "συντελεστή" του;

ζ) Παραπέρα συζήτηση
Δεν είχα την πρόθεση, ούτε πίστευα οτι θα το έκανα, να εμπλακώ σε συζήτηση σε ένα site που εφαρμόζει προληπτική λογοκρισία. Αναγκάστηκα να το κάνω, επειδή χρησιμοποιήθηκε το όνομά μου με τρόπο που θεωρώ οτι με εκθέτει. Εννοείται οτι δε σκοπεύω να συνεχίσω τη συζήτηση εδω πέρα. Οι δρόμοι μετ εμποδίων δεν είναι του γούστου μου. Όποιον ενδιαφέρεται να συζητήσει σοβαρά κάποιο από τα θέματα που θίχτηκαν εδώ, χωρίς λογοκρισίες προληπτικές ή εκ των υστέρων, τον καλώ σε λίγες μέρες στο site www.patari.org .

Αμπού Νικόλα αλ Γιουνάνι
γνωστός και σαν Αλφόνσος Πάγκας (όχι Pengas ή Πάνγκας)

*******************************************
Σημείωση προς Θύμιο/Ροβεσπιέρο/Μάριο/Θάλεια:
Πριν αποφασίσεις αν θα εγκρίνεις το κείμενό μου αυτό, σκέψου τα παρακάτω:

1) Δεδομένου οτι το όνομά μου έχει επανειλλημένα αναφερθεί/χρησιμοποιηθεί στο thread αυτό - κυρίως από εσένα - έχω νομίζω το δικαίωμα (τόσο από νομική, όσο και από ηθική σκοπιά) να απαντήσω.

2) Για να κάνω λιγότερο δυσχερή τη θέση σου, δεν έχω αντίρηση να "κόψεις" τη σημείωση αυτή, η οποία απευθύνεται σε σένα προσωπικά (από τα αστεράκια και κάτω). Το υπόλοιπο κείμενο όμως είναι δημόσιο και θα μπει αυτούσιο. Καταλαβαίνω οτι δε θα σου αρέσει, αλλά τι να κάνουμε; Η αλητεία έχει τα όριά της, και όποιος τα ξεπερνάει υφίσταται τις συνέπειες.

3) Όπως γνωρίζεις, στις μέρες μας τίποτα δεν κρύβεται. Αν αποφασίσεις να το κόψεις, μπορείς να είσαι σίγουρος οτι θα το βρεις την επόμενη ημέρα, σε περισσότερα σημεία από όσα μπορείς να φανταστείς - μαζί με την υποσημείωση αυτή. Θα γεμίσει το Internet. Θα την τυπώσω και σε προκύρηξη και θα έρθω να την μοιράσω έξω από τα γραφεία σου. Θα την κάνω ταπετσαρία έξω από το σπίτι και το γραφείο σου. Θα γελάσει ο κάθε πικραμένος, εν ολίγοις. Δεν είμαστε παιδιά και δεν κάνει ούτε γίνεται να παίζουμε.

2) Καταλαβαίνεις επίσης οτι αν με αναγκάσεις, θα χρειαστεί να κάνω πράγματα που ούτε θέλω, ούτε έχω κάνει μέχρι τώρα. Ας το αποφύγουμε λέω γώ.

5) Α, και μη διαννοηθείς να ισχυριστείς οτι δεν είσουνα σίγουρος αν είμαι πραγματικά εγώ που έγραψα το κείμενο. Αν το διαβάσεις προσεχτικά, θα δεις οτι αναφέρει πράγματα που μόνον εγώ γνωρίζω (το τηλεφώνημα μέσω Τάσου, π.χ.)